16 marca 2011

None of Dem

Woah jestem okropna obiecałam sobie systematyczność a tutaj taka przerwa. No nic pora zacząć, zbliża się wiosna na pewno będzie dużo okazji do pokombinowania z kolorystyką.Wczodzi dużo neonowych kolorów i to mi się podoba.Ostatnio mam coraz mniejsze szczęśćcie do SeconHandów – no trudno może wróci dobra passa.No niestety będę cieszyć się teraz tym, co mam. PS. Na razie stare zdjęcia i trochę inspiracji a od jutra na bieżąco!


T-shirt - pull&bear , jacket - vero moda



Nie mam pomysłu na włosy , chce takie końcówki , ale czy z czy bez grzywki to nie mam pojęcia ! Pomocy :(

20 komentarzy:

  1. świetne połączenie na pierwszym zdjęciu, lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko ze u mnie nie ma tego sklepu.. ;<
    a swoją droga ciekawy blog! wszystkie notki przeczytałam :) najbardziej przyciagaja zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog.! ;)
    zapraszam do mnie.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te końcówki ;)
    Blog mi sie bardzo podoba ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysl na koncowki! :)

    zapraszam do mojego konkursu - do wygrania sliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podobają się Twoje włosy w stanie obecnym, ale może na wiosnę i włosom przydałoby się odświeżenie? Myślę, że musisz odwiedzić dobrą fryzjerkę, która doradzi Ci, jak byłoby najlepiej. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra koszulka z flamingami :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. t-shirt z flamingami świetny !

    OdpowiedzUsuń
  9. i jest naturalnie a nawet z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie nadruk na koszulce!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny t-shirt<3 zakochałam się normalnie.
    Szczerze mówiąc to też nie mam ostatnio szczęścia do SH.
    może się poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome photos, the teeshirt is so cute!
    I love your blog, I'm definitely following :)
    Have a great day!
    -Ellie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny macie blog ! :)
    +obserwuje :) i liczę na to samo ! ;]
    http://alexaaalexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Pozdrawiam ;)

    http://badalice-myfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna bluzka. Fajne te końcówki ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwuję, i liczę na to samo ;333

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely t-shirt and nice blog ! Follow each other ? Kisses

    www.fashionandcookies.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna koszulka

    nominowałam twoj blog do nagrody

    szczegóły u mnie na blogu zapraszam

    OdpowiedzUsuń